RSS

16 Şubat 2012 Perşembe

DOĞUM GÜNÜ CUPCAKELERİ - BURAK

 Bu seferki  '' DOĞUM GÜNÜ CUPCAKELERİNİ'', Burak bey için tasarladım.Seçil hn, bana ,içeriği ilettiğinde, oldukça  heyecanlandım..Çünkü konsept, Cannes Film festivaliydi.




 Seçil hn, Burak beyin , amatör olarak yönetmenlikle ilgilendiğini  ve en büyük hayalinin bu dalda ödül almak olduğunu belirtti.Ben de, bu düşünceleri ,cupcakelere yansıtmaya çalıştım.
Seçil hanımın cupcakeleri gördüğü vakit ,tepkisi inanılmazdı.Ban güvendiğiniz için,  size çok tşk ler ediyorum Seçil hn.Sizin gibi zarif bir genç hanımı tanımaktan, ben de çok mutluluk duydum.

                                   Burak bey, yeni yaşınızda mutluluklar diliyorum.Tüm beklentilerinize , bir an önce kavuşmanız dileğiyle..
                                                                                          Herkese Sevgiler....



0 yorum: