RSS

18 Aralık 2011 Pazar

HARİKA YENİ YIL KURABİYELERİ-2012 (CHRISTMAS &NEW YEAR COOKIES)

2012 'nin ilk yılbaşı kurabiyelerini , güzel bir etkinlik için hazırladım...Ayşe hn beni aradığında ,9.yaşındaki çocuğunun okulunda düzenlenecek bir etkinlik için ''YILBAŞI KURABİYELERİ '' hazırlamamı rica etti. Nesibe Aydın İlköğretim okulunda 4. ve 5. sınıflar için,İngilizce  zümresi tarafından  düzenlenen   etkinliğe hazırladığım yılbaşı kurabiyeleri..Satıştan elde edilen gelir görme engellilere ve Van'a  gönderilecekmiş..Ben de  böyle güzelliklere ,elimden geldiğince destek olmaya çalışıyorum....
Tasarımları bana bıraktığı için Ayşe hn'a çok tşk ediyorum....

Hazırladığım ''YILBAŞI SEPETİ''..


 Yılbaşı Sepetimiz ,40 adet kurabiyeden oluştu...

İçindeki yılbaşı kurabiye modelleri.........

 .2012 kurabiye modellerinin seçimleri yapılırken ,kolaylık olsun diye resimlerin yanlarına numaralar koydum...Karışıkda  istenebilir tabiki....






Hazırlık aşaması oldukça telaşlı geçti...Sonuç yüzümde gülümseme. :)

2 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Bakmak bile tüm enerjisine yetiyor :)))

Ordanburdanhayattan dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzeller. ben de ankaradayım 5 aydır bu arada sizi izlemeye aldım. sevgiler