RSS

24 Ağustos 2012 Cuma

DOĞUM GÜNÜ KURABİYELERİ-TUBA


SHABBY CHIC COOKIES
Gökçen  hanım, kardeşinin hanımı   için ,sürpriz doğum günü  yapacaklarını ve benim ,Shabby chic tarzı güllü kurabiyeler ve cupcakeler  hazırlamamı rica etti.Kendisi   inanılmaz güzel  partiler hazırlıyor..Hepsi birbirinden ilginç  ve çok şık....
O güzel partiye eşlik edecek olan ,zuzu kurabiyeleri ve cupcakeleri  huzurlarınızda....Çok çok keyifli bir çalışmaydı, benim için...

...


...

CUPCAKELER...












Daha önce  ,Gökçen hanımın  kızı Melisa  nın doğumu için
http://zuzununkurabiyeleri.blogspot.com/2011/03/melisanin-hastane-odasi-icin-hazirlanan.html  ve  Diş Buğdayı partisi için pastasını http://zuzununkurabiyeleri.blogspot.com/2011/09/melisanin-dis-bugdayi-pastasi.html hazırlamıştım...
Gökçen hn la karşılaşmak çok güzeldi.Genç annesi de yanındaydı. Melisa büyümüş ,abla olmuş. Kurabiyeleri gördüğü vakit ,tepkisi çok hoştu.Gerçekten çok  mutlu oluyorum.Çok tşk.ler.Sizi görmek çok güzeldi....Bakü 'de güzel bir yaşam diliyorum size ve Peter Beye...

Herkese Sevgilerimle


0 yorum: