RSS

24 Ocak 2012 Salı

KINA KURABİYELERİ -MERİÇ & YALÇIN


 Mine hn 'ın, kuzeni Meriç hn'a sürpriz olarak  sipariş ettiği  KINA KURABİYE sepeti....
 3 farklı modelden oluşan sepetimizde ,toplam 60 kurabiye vardı...

 Bende bu beyaz kaftanı özel olarak hazırlamıştım.Ama maalesef kırıldı...
Sepetimizde çok şık oldu.Özellikle, kırmızı tüllemedim ki, kurabiyeler daha ortaya çıksın diye..Mine hn Siparişi almaya geldiğinde , beğeni dolu sözleri beni çok mutlu etti.Daha önce Mine hn  için Diş Buğdayı kurabiyeleri hazırlamıştım.Bana güvenmesi ,tasarımı bana bırakması  da ,beni ayrıca çok mutlu ediyor.Hemen ayaküstü, fikir alışverişinde bulunduk.Gerçekten sizi tanıdığıma Ç-O-K memnunum Mine hn.
 Meriç hn ve Yalçın beye mutluluklar diliyorum.....Her zaman sürprizlerle dolu güzel bir yaşam diliyorum sizlere...
                                                         Herkese sevgiler....












3 yorum:

mineyakupoglu dedi ki...

Zuhal Hanimcim ellerinize saglik, herkes cok begendi :) Sayenizde cok hos bir surpriz oldu. Emeginize ellerinize saglik. Kolay gelsin.

Mine

GÜL DOĞAN dedi ki...

Ablacım hepsi harika olmuş Ellerine sağlık.

reyhane dedi ki...

Harikalar her zamanki gibi,bayıldım, insan yemeye kıyamaz..Eline sağlık üstad..