RSS

1 Eylül 2012 Cumartesi

DURU' NUN DİŞ BUĞDAYI

'
Diş figürlüCupcakeleri


 Diş Magnetleri...



Sevgili  Gizem  &  Serkan'ın ,minik prensesleri Duru  için, daha öncede,kutuda  güzel kurabiyeler hazırlamıştım.Şimdi de Duru 'nun diş buğdayı /hediği  için,keyifle   magnetler,cupcakeler  hazırladım....İsmi gibi, duru bir teni olan Minik Duru ,o gün maalesef, biraz ateşlenmişti. Uykusuz ve hastahanede geçirilen bir gecenin ardından yapılan kutlamada, anne ve babalarının ,endişe ve üzüntüleri   çoktu.Ben de bu güzel parti ye davetliydim  , partinin sonuna doğru,Duru'nun biraz daha iyileştiğini görmek hepimizi mutlu etti.
İnci gibi dişlerinle, hep gülümsemeni diliyorum, minik prenses.....
                                                                                           Herkese Sevgilerimle...



0 yorum: