RSS

29 Ekim 2011 Cumartesi

ECE' NİN 1.YAŞ DOĞUM GÜNÜ PAKETİ

 Ece'nin 1.yaş günü kutlaması için ,neler yapabileceğimizi  Ece'nin annesi Ezgi hn la yaklaşık 3 hafta önce belirledik.....
 Kurabiyeler  için ,.Ezgi hanım ,düşüncelerini söyledi  ve ,tasarım konusunu bana bıraktı genelde olduğu gibi..Kendisine güveninden dolayı  çok tşk ediyorum...


.Kalıcı olsun diye,  aile büyüklerine   verilmek üzere  magnetler  düşünüldü......





Yoğun çikolatalı    rengarenk cupcakeler ,Ece'nin 1. yaş doğum günü konseptine uygun olarak tasarlandı....
Ben de Ece'nin   yeni yaşının  güzelliklerle geçmesini diliyorum....
                                                                              Herkese sevgiler....




1 yorum:

mavii dedi ki...

zuhal hanım merhaba :)) kurabiyeleri çok özenle hazırlamışsnız çok güzel ollmuşlar ama ben kız şeklinde magnetlere bayıldım öyle şekerler ki :)) elinize saglık afiyetle yesinler kekleri ve kurabiyeleri:)