RSS

13 Haziran 2012 Çarşamba

BEBEK KURABİYELERİ

 Sevgili Melek ,beni aradığında, sevgili hocalarına  sürpriz yapmak istediklerini  belirtti.Bu sürprizin  içinde benim kurabiyeleriminde yer almasından, kendi adıma çoook mutlu oldum.Bebeğin doğumuna  biraz daha süre varmış.O yüzden  ismi  henüz belli değilmiş. İsim basamamamın sebebi  bu.
Bu arada  ,sabah teslim almaya geldiğinde, karşımda uzun boylu,güzel mi güzel bir  genç hanımı görmek i-na-nıl-maz güzeldi.İnsan hem güzel ,hem de zeki olunca ,bizede nazar değmesin demek düşer.Kendisi TOBB da asistanmış Melek hn.ın.Bu sürpriz sanırım tez hocası içinmiş.Bu arada,  saygıdeğer anne adayımızın  dikkatine.... Melek, geç kaldım endişesiyle ,nasıl uçarak gitti ,tahmin edemezsiniz.
Hayatınız her zaman sürprizlerle dolu olsun  hocam....Bebeğinizi, sağlıkla kucağınıza  almanızı temenni ediyor ve sizleri  tebrik ediyorum.
                                                                                              Herkese Sevgilerimle

0 yorum: