RSS

25 Şubat 2010 Perşembe

hindistan cevizli süt tatlısı

Sevmek güzel sevenin varsa,
Vefa güzel dostun varsa,
Yaşamak güzel idealin varsa,
Kandiller güzel arayanın varsa,
Herkesin mevlit kandili mübarek olsun.Bu gece edeceğimiz dualarımızın kabul olması dileğiyle...

Aslında bugün kandil simidi yapmıştım.Fakat fotograf makinamdaki pil sorunundan dolayı bir türlü resmini çekemedim.Onun yerine dün çektiğim bu muhteşem süt tatlısını yayınlıyorum.

Bu muhteşem tarif PembeTatlar'dan.
MALZEMELER: 1 lt süt
1 küçük fincan nişasta
1 küçük fincan un
2 küçük fincan hindistan cevizi
1 su bardağı toz şeker
1 paket krema (200 ml)
2 paket vanilin
HAZIRLANIŞI:Krema hariç bütün malzemeyi tencereye koyup orta ateşte sürekli karıştırarak
kaynatıp ocaktan alın 15' bekletin.Sonra kremayı ekleyip 10' çırpın.Kaselere boşaltın.Buzdolaba koyun.Soğuk olarak servis edin. AFİYET OLSUN......

8 yorum:

GÜL DOĞAN dedi ki...

Kandiliniz mübarekolsun zuhal hanım.tatlınızı en kısa zamanda deniycem.sizin bazı istekleriniz v rdı unutmadım.en kısa zamanda yapmaya çalışacağım.sevgiler.

ZUHAL dedi ki...

Merhaba Sevilcim.Tekrar kandilin mübarek olsun.Ziyaretin ve yorumun için teşekkürler.Ben de hemen seni ziyaret ettim.Blogunu çok beğendim.Etkinliğiniz de çok güzel olmuş.Resimde hangisi sensin diye baktım.Ama.....Keşke Ankara dada olsa.Eşine de hayırlı Ümreler. Görüşmek üzere.Sevgiyle kal.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık nefis bir tatlı değilmi:))

Denediğin için teşekkür ediyorum canım...

Link nasıl verebilirim diye sormuşun??
Benim sayfamdaki atıyorum elmalı pasta ELMALI PASTA yazan başlığın üzerine tıklayıp yukardaki sayfa linkini kopyalayıp resim eklediğimiz sayfada bağlantı işareti ver oraya tıklayıp kopyaladığın linki yapıştırıyorsun...

Sorun olursa yine buralardayım:D

burcuu dedi ki...

Zuhal Hanım, ellerinize sağlık, her ne kadar yayınlayamasanız da kandil için simit yapmış olmanız, güzel dileklerinizi sunan postunuz ne kadar anlamlı .. Ben he rne kadar kendim hiç yapmasamda kandillerde kadil simidi almayı ihmal etmiyorum :)

Kandiliniz mübarek olsun, sevgiler..

Burcu/Pastatika

susamcorekotuFeriha dedi ki...

Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün(S.A.V) kokusunun üzerinize olması temennisiyle. Mevlit Kandiliniz Mübarek Olsun.
sevgiler

Pasta Perisi dedi ki...

zuhalcim ellerine sağlık... ziyaretin içinde ayrıca teşekkür ederim.
sevgilerimle...

aysemmutfakta dedi ki...

canım ,ellerine sağlık ziyaretin için çoktşk ediyorum.bloğun harika .kandil günü yorum yazmaya çalıştım sanırım bir sorun vardı,yorum yazamadım şimdi fırsat buldum geçte olsa hayırlı kandiller.sevgilerimle...

Hayattan Azıcık dedi ki...

Canım bloğunu çok severek izliyorum asla art bir niyetim olmamıştır emin ol. Çok üzüldüm tek tek maillerime kadar kontrol ettim hep oysa misafirlikte bile çok oturmadım ki biri tarif gönderir ayıp olur diye. İşte insan ne kadar sık eleyip ince dokusada arada oluyor böyle şeyler demek. Çok Çok Çok özür dilerim...
Lütfen yanlış anlama arkadaşım...
Sevgiler...