RSS

12 Mart 2010 Cuma

YARATICI BLOGGER ÖDÜLÜM.......

Çok sevgili arkadaşım Tülin http://sihirlitatlar.blogspot.com/ ,beni ''Yaratıcı Blogger Ödülü''ne layık görmüştü.Tülincim çok teşekkür ediyorum..Bugün de Serap's dream cookies'ten Serap hanım bu ödüle layık görmüş.Çok teşekkür ediyorum .Ben de ödülümü sanal alemde tanıştığım ve samimiyetlerine çok inandığım ve benim sorunlarımı halletmede bana sabırla destek olan temiz yürekli olduklarına çok inandığım 7 blog arkadaşıma gönderiyorum.Aslında sadece 7 kişi ile sınırlı olmasaydı göndereceğim başka arkadaşlarımda vardı.İnşallah başka ödülleri onlarla da paylaşırım.
http://gulunkurabiyeevi.blogspot.com/Gülün Kurabiye Evi
http://ayseminmutfagi.blogspot.com/Ayşem Mutfakta
http://pembetatlar.blogspot.com/Pembe TATLAR
http://petunyalarim.blogspot.com/Münster
http://tatllar.blogspot.com/Tatlılar Gülcandan
http://pastatika.blogspot.com/2009/08/herkese-merhabalar.htmlPastatika
http://susamcorekotu.blogcu.com/Susam Çörekotu arkadaşlarıma gönderiyorum.

ÖDÜL ŞARTLARI: Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
Ödülün logosunu yayınlayın.
7 yaratıcı blogger ödüllendirin.
7 blogun linkini yayınlayın.
Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

HAKKIMDAKİ 7 İLGİNÇ ŞEY:
1)Temizlik yapmaya başlamadan çekmece dolap tertiplemeye bayılırım.
2)Bir insana kızarsam eğer, kızdığımı unutur ,yine konuşurum.
3)Her gün tatlı yapmak isterim.
4)Arkadaşlarıma sofra hazırladığımda ,tatlıları asla tuzlularla bir araya koymam.Tuzlular bittikten sonra tatlıları ,seramoni ile sunarım.
5)Babamı her hafta mutlaka alışveriş merkezine götürürüm(maalesef annemi yıllar önce kaybettim).Şekerden dolayı zor yürüdüğü içi tekerlekli sandalye (hemen hemen her alışveriş merkezinde var) ile gezdiririm.Bir şeyler yiyip içeriz.
6) Düğün ve ölüm olaylarına çok önem veririm.Mutlaka o özel günlerde sevdiklerimin yanında olurum.
7)Evden çıkarken kapıyı kilitlediğimde, yüksek sesle ''kiltiledim,fişi çektim, v.s derim.

12 yorum:

burcuu dedi ki...

Sevgili Zuhal Hanım, size ne kadar teşekkür etsem azdır, beni çok mutlu ettiniz :) Çok teşekkür ederim, özellikle seçmiş olduğunuz 7 kişiden biri olduğuma o kadar sevindim ki.. Bizler daha oldukça yeniyiz, daha niye güzel ödüller, mutluluklar paylaşmak dileğiyle..Enn kısa zamanda ödülümü yayınlayacağım blogumda..

Sevgilerimle..

Burcu

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Zuzum canım benim son yazdıgını gulumseyerek okudum:))sağlama alman güzel.link ekleme işini ben sana kısaca anlatayım canım kayıt yaptıgın sayfanda yazını yazarken lınk vermek ıstedıgın arkadasının adını yazıyorsun.örneğin Zuhal yazdın onun üzerine gelıp mause nın sağ tuşuyla üzerini secılı yapıyorsun (hani kopyalama yaparız ya yazıları o yazının uzerı kararır öyle yapılacak.)sonra bağla yazan yeri tıklayacaksın o kişinin blog adresını yazacaksın tamam dıyeceksın bu kadar:)takılırsan yaz bana yardımcı olurum Zuhalim:)öptüm kocaman

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım merhaba ödülünü tebrik ediyorum.Sevgiler bıraktım.

Unknown dedi ki...

Canim cok tesekkürler memnun oldum .Ödülümü ilk firsatta sahiplerine gönderecegim sana hayirli aksamlar dostum öptüm

DOSTUM

Hayat akıp giderken,
Düşler birer birer biterken,
Ben kendime bir dal ararken,
Seni buldum DOSTUM.

Şimdi çok mutluyum.
Hatta uçuyorum.
Adeta kendimi,
Bir cennette sanıyorum.

İyiki varsın bitanem,
İyiki yumuşak kalbin var,
Denizler kadar derin,
Güzel gözlerin var.

Ben seninle olmaktan,
Seninle dertleşmekten,
Seninle gülmekten,
İnan çok mutluyum.


BEYZA CALAYIR

Unknown dedi ki...

Canim benim.... Seni cokkk seviyorum... Ne tatlisin... Cok tesekkür ediyorum, bu ödül icin.. Beni onore ettin... Ilk firsatta blogumda ödülüne cevap verecegim... Sevgilerimle, güzel bir hafta sonu diliyorum...

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

ÖDULLERINIZIN DAIM OLMASI DILEKLERIMLE.
SEVGILER..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım tebrik ediyorum ve çok teşekkür ediyorum...

Hemen ismini ekliyorum bitanem mutlu hafta sonları:D

Benhurum dedi ki...

Sevgili Zuhal, öncelikle bu güzel ödülünden dolayı seni tebrik ediyorum ve daha nice güzel ödüller diliyorum.

Bloğun gerek teması ve gerekse içeri açısından gerçekten çok hoş, emeğine sağlık.

Bloğuma bıraktığın yorum ve iyi dilekler için de ayrıca çok teşekkür ederim.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Zuhal'cim ,çok tebrik ediyorum...
Sevgilerimle...gamze

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Bu güzel ödülünüz için sizi tebrik ediyorum.Kurabiyelerin hepsi çok nefis olmuş elinize sağlık sevgiler.

Benhurum dedi ki...

Ödülün hayırlı olsun tatlım, daha nice güzel ödüller olsun inş.

Bu arada belirtmeliyim sabah ilk gördüğüm senin güzel mesajındı güne yüzümde gülücük ile başlamama sebp olduğun için teşekkür ederim ancak, yorumunu yayınla dememe rağmen malesef yayınlanmadı hatta seninle beraber bir yorum daha vardı o da aynı şekilde oldu:(
Mümkünse tekrar yollayabilirsen sevinirim yok eğer zamanın yoksa canın sağolsun ancak haber vermeden içim rahat etmedi..
Sevgiler...

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Ziyaretiniz için teşekkür ederim. Sevgiler.