RSS

3 Eylül 2010 Cuma

YENİ CİCİM




Benim de artık bir kitchen aid'im var nihayet.
Bundan sonra pastalarımın pandispanyasını ve kremalarımı çok kolay hazırlıyacağımı umuyorum.Kurabiye hamurunuda hep elimle yoğuruyordum.Onu da denemeyi düşünüyorum.
O kadar mutluyum ki anlatamam kızlar.Aklıma gelen ilk şey bununla yaptığım ürünleri sizlerle birlikte paylaşmak oldu inanın.İnşallah bir gün bir yerlerde buluşur yeriz.
Bunu aldığım yere gelince , Ankara'da ''KENTPARK'' alışveriş merkezindeki ''ESSE'' mağazası.Güleryüzlü personelin ilgilerinden dolayı çok memnun kaldığımı belirtmek istiyorum ve kendilerine çok teşekkür ediyorum.

13 yorum:

Atike Momini Ziya dedi ki...

güle güle kullan cicini :9 darısı başımıza ia...
sevgiler,
hayırlı cumalar..

kalpkurabiye dedi ki...

canım güle güle kullaaannn:)) güzel güzel mamalar yap bizlede paylaşş:))
çok sevindim adına:))

anneanneninemekleri dedi ki...

Yeni cicin hayırlı olsun.Hayırlı cumalar.

GÜL DOĞAN dedi ki...

güle güle kullan canım benim.

dokuzuncubulut dedi ki...

Güle güle kullan Sevgili Zuhal...
Ne iyi yapmışsın almakla, yıllardır kullanıyorum, inan her kullandığımda dua ediyorum:))
Şimdi keklerin ve kremaların çok daha lezzetli olacak...
Sevgiler...

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Zuzumm bu cicin cok güzel birşeyyy.:)güle güle kullan canım gecen gun bende düşündüm bır hamur yogurma makınesı alsam dıye bak bu bana fıkır oldu.esse ye gıdersem bakayım.sevgiler canım guzel tarıflerı beklıyorum:)çok öptüm

aysemmutfakta dedi ki...

canın güle güle kullan .

yemekaski.com seçil dedi ki...

herşey çok güzel bayıldım.. yeni ciciyide güle güle kullanın :)

pelince dedi ki...

Güle güle kullan,harika pastalar bizi bekler;)

sevgiler..

çeşnici Handan dedi ki...

Cicini güle güle kullan canım.

hdidem95 dedi ki...

Binlerce çiçek var, ama gül başka. Milyonlarca insan var, ama dost başka. Milyarlarca gün var, ama bugün başka, Kadir geceniz mübarek olsun.

Banu dedi ki...

Zuhal Hanım merhaba:) Bende sizi ziyarete geldim blogunuz harikalar diyarı izlemeye aldım. Ellerinize emeğinize sağlık. Yeni cicicni yani harikalar yaratn makinanı iyi günlerde kullanın. Sevgilerimle...

Narince dedi ki...

Ayy güle güle kullan, darısı başıma:))