RSS

19 Şubat 2011 Cumartesi

İBRAHİM'İN 1 YAŞ PASTASI ( KIRMIZI ARABA PASTA)










 İbrahimin'n 1 yaş pastası,anne Yasemin hanım tarafından ,kırmızı bir araba olarak istendi.Ben de,nerde kalsa Ferrariye benziyen, spor ve çok şık ,üstü açık bir araba tasarladım.Biraz şimşek mc queni de andırdı.

 Pastamızın yanına ,minicik bir araba figürüde eklemeyi ihmal etmedim.Küçük  bir kutu içerisnde  ,kurabiyeler de ben den İbrahim'e hediye olarak gitti.

Yasemin hanımın  , minik oğulları İbrahim'in , yaş pastası 12 kişilik olarak  hazırlandı.,Ve içerik olarak, ,kakaolu pandispanya,vanilyalı pastacı kreması ,  muz ve çikolata parçalarından oluşması belirlendi.Kırmızı araba pastamız yine kırmızı tüllerle paketlenerek gönderildi.

Tüm ömrün,sağlık,huzur ve başarı dolu geçsin minik prens.Sevdiklerinle birlikte nice yaşlara. inşallah.....

2 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

canım Zuhal Ablacım;
toarlanman ve hayata geri dönmene çok sevindim..
kıymetli babacığının mekanı cennet olsun inşallah..
Sabırlar diliyorum..
çalışmanı da tebrik ediyorum şahane görünüyor..

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederim.Elinize ,emeğinize sağlık.
Yasemin