RSS

3 Mart 2011 Perşembe

ARDA BEBEĞİN KURABİYELERİ

 Hande hanımla telefonla konuştuğumuzda doğuma 1 hafta kaldığını söylemişti.Çok yakın bir zamanda, Hande hanımla bir iş görüşmesi için tanışmıştık.2 gün sonra aradığımda ,o gece  sancılarının çok arttığını ve doktorunu aradığında hemen gelmesi gerektiğini anlatı.Ve hemende   doğurduğunu söyledi.Bir de benim ona çok uğurlu geldiğimi söyledi.
 Hande hanım İstanbul'dan.Yakışıklı prensinin adı nıda Arda koymuşlar.2011 ERKEK GÜZELİ -ARDA.
 Ben de hemen bu  bebek kurabiyelerini tasarlıyıp ,hediye olarak İstanbula yolladım.Zuhal teyzesinden küçük bir hediye Arda'ya.Bu arada iş görüşmemizide hallettik.





Hep kız bebek kurabiyeleri çalışıyordum.Erkek bebek kurabiyeleri çok iyi geldi bana..

 Anne ve babayı çok tebrik ediyorum.Arda bebeğede huzurlu,sağlıklı,başarılı  uzun bir ömür diliyorum.

İnşallah ileride  ,en özel günlerinindede yanınızda olmak dileğiyle  Hande hanım.İyiki sizi tanımışım.
Şimdi hafta sonu için yetiştirmem gereken ,nişan kurabiyeleri hazırlığına geçmem gerekiyor...Herkese sevgiler.....

0 yorum: