RSS

28 Nisan 2011 Perşembe

ANNELER GÜNÜ KURABİYELERİ

Bu kurabiyeler  ANNELER İÇiN

SET I:









SET II

2.Setimiz annelere özel eşyalardan oluştu.


 Kurabiyeler ,şık bir kutu eşliğinde teslim ediliyor.
Tüm annelerin  ve anne adaylarının anneler gününü şimdiden kutluyorum.
Keşke benim annemde hayatta olsaydı.....Benim kurabiyelerimle ona,söylemek istediğim her şeyi yazıp ona sürpriz yapabilseydim keşke.
Her fırsatta anneleri sevindirmeyi unutmamak gerekir diye düşünüyorum.Keşke dememek için .

Bu anneler günün de de ,farklı bir güzellik yapıp anneciğinizi bu şekilde sevindirmeye ne dersiniz???*
                                        Herkese sevgiler....

3 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ablacımm ellerine sağlık olsun ne güzel olmuşlar:)

taner dedi ki...

hepsi birbirinden güzel ve şık duruyorlar :)) emeğinize sağlık. haa belirtmeden gecemeyeceğim set 2 daha albenili duruyor...

dokuzuncubulut dedi ki...

Her annenin almaktan mutluluk duyacağı, çok şık ve lezzetli kurabiyeler olmuş.
Ellerine sağlık arkadaşım:))