RSS

5 Haziran 2011 Pazar

BABALAR GÜNÜ KURABİYELERİ_ANKARA

Babalar günü için hazırladığım kurabiye setleri;

SET I:







SET II ;




İstenilen renk ve mesajlar  kullanılabilir.....

                                                           SET III ;

Babalar günü için talep edilen ürünlerimde kullanacağım modellerden den bazıları....Ön hazırlık yaparak,.Babalar Gününe özel çalışmalar yapacak çok vaktim olmasada  hazırlayabildiğim setleri  yayınlıyorum.....Genelde pembe ve kırmızı renkleri kullandım.Babalar gününe özel siparişlerimin tümünde hemen hemen aynı renkleri kullanıyorum.Bana güvenen,tasarımlarını size bırakıyorum diyen herkese kucak dolusu teşekkürler....


Şimdiden tüm babaların ve baba adaylarının  '' BABALAR GÜNÜ '' kutluyorum.....
                                                        Sizde babanıza  veya baba adayı eşinize ,sediğinize , bu gösterişli kurabiyelerle sürpriz yapmak ,mesajlarınızı iletmek isterseniz bekliyorum....
                                                                                     Sevgiler....
                                                              

1 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

Ellerine,emeklerine sağlık canım benim her zaman olduğu gibi muhteşem çalışmalar hazırlamışsın bakmaya doyamadım doğrusu:)
Bereketli kazançların olsun.
öpüyorum seni...