RSS

27 Eylül 2011 Salı

SERA'nın 1 YAŞ PASTASI



Daha önce  diş buğdayı kurabiyelerini hazırladığım( http://zuzununkurabiyeleri.blogspot.com/2011/03/serann-bebek-mevludu-ve-dis-bugdayi.html) SERA  büyümüş,1 yaşına gelmiş.
Babası İlyas bey ve eşi Senem hanım (benim meslektaşım ) beni aradılar.Bu sefer pastayı teslim almaya geldiğinde ,İlyas beyin yanında ,eşi ve Sera'yıda  karşımda gördüğümde inanılmaz mutlu oldum.Ve de arkadaşları olan  güzel bir hanımefendiyi tanımaktan da .....
Sera'nın doğum günü partisi Çankaya Yıldızda Urfalı Hacı Mehmet'in yerinde  yapılacak olan brunch'ta 30 kişilik  bir parti için hazırlandı.Orası ,özellikle çocuk bölümü ile bu tür organızasyonlara ev sahipliği yapan çok nezih bir yermiş.Özellikle tavsiye ettiklerini söylediler.
Pastamız  çikolata ağırlıklı idi.Frambuazlı ve damla çikolatalı...Uğur böcekleri,balonlar,nazar boncukları kendi tercihleriydi....
Minik Sera yeni yaşını kutluyorum ve kendisine  güzel  bir ömür diliyorum ...
                                                                                             Herkese sevgiler....

0 yorum: