RSS

24 Kasım 2011 Perşembe

ÖĞRETMENLER GÜNÜ KURABİYELERİ



Rengarenk  çiçek kurabiyelerinden oluşan  kurabiye  buketi ,Arı Kolejinde Türkçe  öğretmeni olan ,Ayça hn!a Sevdikleri tarafından' ' 24 Kasım ''  Öğretmenler gününe özel , öğretmenler günü  armağanı olarak  gönderildi.Çok anlamlı bir kart ilişrtirdik kurabiye buketimizin yanına da. Yazarken ben  çok .heyecanlandım.Bu kadar sevilen  bir kişi olmak çok hoş...






  Ben  de Tüm Öğretmenlerimizin öğretmenler gününü kutluyorum.....Van depreminde ölen çok sayıda   öğretmenimizi  de rahmetle anıyorum.....
Not:  Son anda gelen siparişleri kabul edemediğim  ,değerli sınıf annelerinden özür diliyorum....  Bu hafta  içerisinde çok sayıda  hazırladığım  söz kurabiyeleri,  bebek kurabiyeleri, sevgiliye özel kurabiyeler  ve başka çalışmalarım da yarından itibaren yayında....

ÖĞRETMENLER GÜNÜ ÖRNEKLERİ;



Her türlü renk  ,yazı  ve  sembol farklılığı ile, istenilen mesajlar verilerek hazırlanabilir.




2 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

tatlım yine kurabiyelerin çok güzel ellerine sağlık
bol siparişler dilerim sevgiler

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık Zuhalcim, çok şirin olmuşlar.