RSS

14 Temmuz 2012 Cumartesi

DOĞUM GÜNÜ KURABİYELERİ

 Derya hn tarafından,  Ebru hn için istenen sürpriz   '' doğum günü kurabiyeleri ''.....En çok tercih edilen ,kişiye özel ,''KURABİYE ARANJMANIMIZ''
 Ebru hn'ın,yaşam tarzına uygun,onun hoşlanacağı şeylerden oluşan bir şeyler hazırlamamı rica etti  Derya hn....İlk defa böyle bir sürpriz yapacağını  söyledi.Ben de bu güzel sürprizine ortak olmaktan çok memnun oldum ....
İçine not kağıdı iliştirlerek ,pzt siye yetişmek üzere yola çıkarılan kurabiyelerimiz..  Kurabiyelerin renklerine uygun ,şık bir galvaniz kovaya yerleştirildiler...             

Ebru hn, ben de sizin doğum gününüzü kutluyorum.Tüm hayatınız boyunca,sevgi dolu arkadaşlıklar kurmanızı temenni ediyorum.
                                                           Herkese Sevgilerimle..

0 yorum: