RSS

24 Eylül 2012 Pazartesi

YILDÖNÜMÜ KUTLAMA CUPCAKELERİ

Canan hn'ın, eşi  Bahadır Beye ,evlilik yıl dönümü sürprizi , cupcakeler.....

Evliliklerinin ,1.yılını  kutluyan ,Canan hn ve  hakim eşi  Bahadır beye mutluluklar diliyorum.










Canan hn'ın gönderdiği ,resme benzeterek yaptığım ,figürler....Şık bir bankacı hn ile ,hakim bir bey...

2-3 günden beri ,yoğun bir haberleşmeden sonra, ortaya bu   '' YILDÖNÜMÜ CUPCAKELERİ'' çıktı.Şık bir kutuya konuldular...












Bahadır Bey,benden teslim aldığında  kutuyu, beğenisi beni çok mutlu etti.Bu arada ,kendisi,  o kadar iyi huylu ,naif ve yakışıklı  bir insankı.Ama  saçlarınız beni çok uğraştırdı be, Bahadır bey.
Şaka bir tarafa,çok çok  memnun oldum sizleri tanıdığıma....Eminim ,Bahadır bey de, tüm özel günlerinde ,çok farklı sürprizlerle karşılık verecektir,  tatlı eşine!
Tüm hayatınız,sürprizlerle dolu geçsin,zuzu kurabiyeleri de yanınızda olsun.Mutluluklar diliyorum,sizlere...

                                                                                                                      Herkese Sevgilerimle...

0 yorum: