RSS

18 Nisan 2013 Perşembe

TERFİ PASTASI







Serhat beye ,arkadaşları tarafından istenen pasta,onun terfi etmesini ,kutlamak için minik bir sürprizdi......
Bilkent sports international da düzenlenen gecede, arkadaşları  ,Serpil hn 'ın önderliğinde,Serhat beyin yükselişini bu pasta ile,  kutlamak istemişler.Aynı zamanda,yöneticiliği de terfi etmiş ,Serhat bey...Kravattan,anlaşıldığı üzere...Ben de kendisini tebrik ediyor,yeni görevinde başarılar diliyorum.












Serhat bey, aynı zamanda ,vücut geliştirme şampiyonu imiş.Bu şekilde bir pasta tasarladım ben de ...Umarım,Serhat bey çok memnun olmuştur...

Bana ,bu isteği ileten ,Serpil hn.a çok tşk.ler ediyorum.Kendisi ile başka çalışmalarımızda olmuştu..Çok tatlı,çok güleryüzlü,biri..Sizi tanıdığıma çok  memnunum gerçekten...İyi ki sizi tanımışım...





Ertesi gün gelen  resmi de sizlerle paylaşmak istedim...
Birbirinden güzel hn.lar veee sanırım Serhat bey...Afiyet olsun....





Herkese sevgilerimle...

0 yorum: