RSS

26 Aralık 2010 Pazar

ANKARA'da YENI YIL KURABİYELERİ SÜSLEME KURSUMUZDAN GÖRÜNTÜLER

Bu sefer ki çalışmamız  ,iç mimar olan Özgül ile oldu.Bir insan bu kadar mı hoş sohbet olur. 
Çok zarif, çok güzel ,çok hoş ve mesleği gereği  çok da  donanımlı.Neyse bu kadar övgü yeter sanırım.

 Sevdiklerine şık kurabiyeler hediye etme isteği ile bana gelmiş Özgül.O da Yükseliş kolejindenmiş.Ve de konuşmalarımızdan öğrendik ki benim eşim de onun hocasıymış.Tesadüf işte.Yükselişte okuyup ta  (1988-1994) bizim okutmadığımız var mıdır acaba .Bir kasaba gibi okuldu 5000 nüfuslu.

 Özgül'ün  neler yaptıklarına seyre davet ediyorum sizleri.


Bu arada söylemeden edemiyeceğim .Plates kursundan sonra bana gelmiş.Hiç ihtiyacı var mı?
Her neyse ...Tesadüfen beni internetten bulup iyiki gelmişsin Özgülcüm.Seni tanıdığıma çok mutlu oldum.Herkese sevgiler.

4 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım hem seni hemde özgül hanımı kutlarım çok cici harika çalışmalar yapmışsınız.
öpüyorum kocaman ve bu cii kalıplara bayılıyoruumm:D

aysemmutfakta dedi ki...

canım arkadaşım,ellerinize sağlık ne güzel çalışmalar keyifle baktım.özgül hanımıda tebrik ediyorum .sevgilerimle....

reyhane dedi ki...

Ooo süpersiniz,bak burada sen varsın..http://reyhanlahersey.blogspot.com/2010/12/anann-evinde-de-galatamoda-vard-dimi.html

Bulbulunyeri dedi ki...

Nerede yaşam varsa, orada umut da vardır. Yeni yılda tüm umutlar ve başarılar sizinle olsun.
2011 yılında tüm düşlerinizin gerçekleşmesi dileğiyle, mutlu yıllar dilerim.
Sevgiyle kal.