RSS

2 Aralık 2010 Perşembe

Hediye almaktan mutlu olmayan bir insan var mıdır acaba?Adı da çok şık olan Blogçuların Oscar'ı ödülünü ,layık görüp gönderen , HAYATA DAİR HERŞEY blogunun sahibi sevgili Yelda'ya çok teşekkür ediyorum.Beni çok mutlu ettin Yeldacım .
Bu ödülü, kural gereği 15 blogcu arkadaşıma yollamalıymışım.Seve seve yolluycam tabi ki.Çünkü her uğraşının,emek verilen her işin sonunda insan ödüllendirilmek ister.Yalnız izninizle,zamansızlıktan dolayı, isimleri yarın vermek istiyorum.Yarına teslim etmek üzere hazırladığım kurabiyelerim var.İnşallah yarın her 2 sinide sizlerle paylaşabilirim.Şimdilik hoşçakalın ....

Ben de bugün, bu ödülümü bloglarını çok beğendiğim,
her zaman güzel paylaşımlarda bulunduğum çok değerli arkadaşlarımla paylaşmak istiyorum.
1.Tülin sihirli Tatlar
2.Çeşnici Handan
3.Pastaneden
4.Papatya 68
5.Yemek vakti Aylin
6.Yemek bir aşk
7.Gülün kurabiye evi
8.Anneanneninemekleri
9.Mis kokulu lezzetler Mine
10.Sevil bir demlik ohbet
11.Bayram kömbesi
12.Düşlerimin incisi
13.hdidem 95
14.Oya
15.Uğur böceği 1

3 yorum:

Unknown dedi ki...

aaaa Zuhal hanımcığım Oscar ödülüm 3 oldu sayenizde teşekkürler ediyorum:)
sizede hayırlı olsun bu şık bloğa ve emeklerinize daha nice Oscar ödülleri diliyorum ben şimdi ödülümü alıp diğer Oscar ödüllerimin yanına bloğumdaki en değerli köşelerden birine yerleştiriyorum izninizle ve size sevgilerimi teşekkürlerimi bırakıyorum:)

çeşnici Handan dedi ki...

Ödülünü tebrik ederim canım. Bana bu ödülü layık gördüğün için çok teşekkürler. Ödülümü sevgiyle alıyorum.

Unknown dedi ki...

öncelikle seni tebrik ediyorum zuhalcim vede bu ödülü bana gönderdiğin içinde çok çok teşekkür ediyorum sevgilerimle