RSS

14 Ekim 2011 Cuma

HAPPY BİRTHDAY




Bu doğum günü kurabiyelerini ,Hande hn (sarışın olan hn)  için yapmıştım.Sıla hanım,resimleri göndermiş.Çok mutlu oldum.Böyle güzel hanımların elinde, kurabiyelerimi görmek çok hoş doğrusu.Sizlerle ,bu güzellikleri hemen  paylaşmak istedim.
                                                                                         Çok teşekkürler Sıla ...
                                                                                  Tekrar doğum gününüzü kutluyorum Hande hn.
                                                                         Resimde bulunmayan tüm kuzenleride unutmuyorum tabiki...
                                                                                         Herkese sevgiler....
                            

0 yorum: