RSS

15 Ekim 2011 Cumartesi

MEHMET EMİR'İN BEBEK KURABİYELERİ





İzel hanım tarafından  sipariş verilen ,''Bebek Kurabiyeleri''.Maalesef  paketlenmiş hallerini çekemedim.Elimde olanlar ancak bu 2 resim.Mehmet Emir'e güzel  bir yaşam diliyorum.İzel hanım  bana resim yolluyabilirse çok sevinicem...
Oldukça yogun günler yaşıyorum bu aralar.Bazen uykusuz kalıp ,kurabiye süslüyorum.Sabah 6 'da yaş pasta yapıyorum.Bir de  ,daha önce bahsetmiştim.Photo shop kursuna gidiyorum.Ders çalışamama sıkıntısı yaşıyorum.Ama olsun  yine de çok mutluyum.Hepsi hallolur diye düşünüyorum.....
NOT: Başka bir post ta yayınlamaya gerek duymadan ,aynı gün içerisinde bu güzel resim bana yollandığı için ,sıcağı sıcağına paylaşmak istedim.Kurabiyelerimi bu yakışıklı için tasarlamışım. Ne hoş gözüküyor değil mi ?... Koca bir MAAŞALLAH...
Çok tşk ler ediyorum Mehmet Emir'in babasına;  resmi, aynı akşam yolladığı ,ve yayınlamama izin verdiği için.Ayrıca,  kurabiyelerimle ilgili beğeni dolu sözleri için hem kendilerine hem de  ,bebeğin babaannesine beni arayıp tşk lerini ilettikleri için  minnettarlığımı ifade etmek istiyorum.....Böyle güzel bir aileye, kurabiyelerim ulaştığı için  , gerçekten çok memnun oldum.
                                                                                              Beypazarına Sevgiler.....

                                                                          ..

0 yorum: