RSS

29 Aralık 2011 Perşembe

Dekoratif KURABİYELER ,MAGNETLER,ÇİKOLATALAR, POP KEKLER &GÜL KEKLER

YILBAŞI MAGNETLERİ
Daha önce yılbaşı kurabiye modellerimi ve Yılbaşı Pastasını yayınlamıştım.Setler halinde ve yanlarında numaralı olarak.Sipariş verirken kolaylık olsun diye...
Yılbaşı kurabiyelerinin yanısıra, kalıcı olsun diye düşünenler için yılbaşı magnetleri hazırladım.Tüm kurabiye modellerinin BENZERLERİNDEN...



.Bazılarının üzerinde 2012 yazıyor sadece.Yani her sene rahatlıkla kullanabileceğiniz ürünler.....İstediğiniz sözcükler ve isimler yazdırabilir, sevdikleriniz ağacın başına gittikleri vakit ,tatlı bir sürprizle karşılabilirler....
 Bahçe veya evinizdeki çam ağaçlarını süslemeniz için tasarladığım Yılbaşı magnetleri.....Ben ,bahçemizdeki  spiral çam ağacına takarak resimlemeyi tercih ettim.

DİLEK BALONU...
Üzerine ,YENİ YIL dilekleri yazılı ''Dilek Balonu'' kurabiyesi,melek kurabiye,Büyük Kalp kurabiye.....

YILBAŞINA ÖZEL ÇİKOLATALAR.....
                           Çam ağacı,yıldız,gül,papatya, ve çeşitli çiçek  ve aydede modellerinden oluşan bir setimiz.Callebaut marka çikolata kullanılarak hazırladığım bu setin tadı inanılmaz....Drop olanlarını tercih ediyorum......


MİNİK GÜL KEKLER......Minik browniler,özel kalıplarda hazırlanan çikolatalarla bütünleşiyor.Sıkça yaptığım ,hemen hemen tüm özel günlerde  en çok tercih edilen ürünlerimden biri.Sütlü ve frambuazlı çikolatadan da çalışıyorum zaman zaman.....Beyaz,pembe ve kahverengi güllerden oluşan sepetler hazırladım...







POP KEKLER....İÇİ TRUFFLU DIŞI ÇİKOLATA KAPLI MİNİK TOPLAR....Yılbaşı konseptine uygun olarak tasarlandı....




HAZIRLAMIŞ OLDUĞUM  YILBAŞI KURABİYE SİPARİŞLERİMDEN GÖRÜNTÜLER.....


Aşiyan Kolleji  öğrencileri için  için hazırladığım yılbaşı sepetleri....Her bir sepette 20 adet yılbaşı kurabiyesi bulunuyordu.Toplam 60 kurabiye 2. ve 5. sınıf  öğrencilerine gitti.Daha önce Nesibe Aydın koleji için hazırladığım setleri çok  beğenen Gülnur hn karışık modellerden hazırlamamı rica etti.Ben de keyifle çalıştım.Söz konusu çocuklar olunca.....Bu hafta uykusuz geceler geçirmeye devam ediyorum.Ama çok keyif alıyorum.....Vee çubuklu olarak hazırladıklarım, özel kutular da gönderdiklerimi fırsat buldukça yayınlamaya çalışıcam.....
Bende sevgilerimi yolluyorum miniklere...
 Afiyetle yiyin ,mis kokulu tereyağlı kurabiyelerimi.....
MUTLU YILLAR....
Güzel paylaşımlarda buluşmak üzere Gülnur hn.

0 yorum: