RSS

30 Aralık 2011 Cuma

DİŞ BUĞDAYI KURABİYELER İ - ERHAN DEMİR

Diş buğdayı kurabiyelerini ,Erhan bebek için hazırladım.Yeni  kalıbımı ilk kez ,Erhan Bebek için   deneme fırsatım oldu.
 Toplam 20 adetti.Klasik diş kalıplarımız da vardı elbette.....
 Genelde karışık modeller tercih ediliyor son zamanlarda..Diş fırçası ve uyuyan bebek  kalıplarımızda çok şık duruyor...İsteğe göre daha da çeşitlendirilebiliyor....
 Erhan bebeğin annesini  teslimat sırasında tanıma şansım oldu.Çok genç ,anne değilde abla gibi duruyordu.Doğal olarak minik prensini çok önemsiyor  her anne gibi.Bende  onun sesindeki heyacanı hissettim.Ve çok şık şeyler ortaya çıkarmaya çalıştım.Yeni kalıbımı deneemek için sordum kendisine.Ve hiç görmediği halde tasarımı bana bıraktı ve çok güzel şeyler yapacağınıza inanıyorum dedi.Kendisine bir tşk de burdan ediyorum.
Vee bu  da kutumuz.Etiket i diş kurabiyelerimiz ,her zaman olduğu gibi konsepte uygun olarak kutulandı ve teslim edildi...

                             Her zaman inci gibi dişlerin olsun Erhan Bebek....Yüzündeki tebessümün hiçeksilmesin....
                                                                           Herkese sevgiler......


1 yorum:

sevil şahin dedi ki...

Yaşamın kaynağı Sevgi ise sevgi bir tutku, tutku bir amaç, amaç bir şeyleri birileriyle paylaşmaksa, paylaşmak dostluk, dostluk hatırlamaksa eğer hep aklımdasınız! Yeni yılda da dostluğumuzun daha da pekişmesi ve ebedi olması dileğimle daha nice MUTLU YILLAR!