RSS

20 Mayıs 2012 Pazar

DOĞUM GÜNÜ PASTASI - BAHAR

 Pastamız, Bahar hn için arkadaşları tarafından istendi.Onun sevdiği  şeyler, pastanın üzerine konuldu...Yakın bir zamanda ,Fransaya gitmiş olan ,Bahar hn için ,Eyfel kulesi,pastanın ortasına oturtuldu.Sanırım, koyu Trabzonsporlu olan  Bahar hn  için ,Trabzonspora yönelik , bir şeyler tasarlamamı istedi,beni arayan Elif hn...
Yeni yaşınız,mutlu, sağlıklı, başarılı olsun ,Bahar hanımmm...Gönlünüzden geçen tüm dileklerinizi gerçekleşmesini diliyorum.....
Pastayı ,teslim almaya gelen ,diğer Elif hn'ın sabah 7:30 daki  güzelliğinden bahsetmeden geçemiycem.Güzelliğinin yanısıra, naif bir hanımefendi....Güne sizinle başlamak ,güzeldi Elif hanım.
Bu arada, geçen perşembe yapacakları doğum günü kutlamasını,pastayı benim yetiştiremiyebileceğim   sebebiyle, ertesi haftaya ertelemelerinden dolayı kendilerine bir kez daha teşekkür ediyorum...

Daha öncede ,yine bir sürprizlerine ortak olmuştum bu güzel hanımların.Arzu edersiniz   http://zuzununkurabiyeleri.blogspot.com/2012/05/dogum-gunu-kurabiyeler-i-hande.html   tık tık.......

                                                                                                            Herkese Sevgilerimle...

0 yorum: