RSS

27 Mayıs 2012 Pazar

NİŞAN KURABİYELERİ

 Hülya hn tarafından kuzeninin nişanı için istenen, sürpriz  nişan kurabiyeleri..




..Daha önce Hülya hanımın söz kurabiyelerini hazırlamıştım.Görmek isterseniz  http://zuzununkurabiyeleri.blogspot.com/2011/11/soz-kurabiyeleri.html tık tık...
Çok şık bir sepet içerisine koyarak teslim etmiştim,nişan kurabiyelerini.Fakat ,fotoğraf makinamın ,hafızası dolduğu için, çekememişim maalesef.Bana resimleri yolladıkları vakit sizinle paylaşırım en kısa zamanda..
Ben de Bengü ve Nurhak çiftine mutluluklar diliyorum.Teslim almaya geldiğinde, Hülya hn ın tepkisi beni inanılmaz mutlu etti.Teşekkürler Hülya hn, tasarımları bana bırakıp,güvendiğinizi için....
                                                                                                              Herkese  Sevgilerimle....                                

0 yorum: