RSS

18 Ağustos 2012 Cumartesi

Aslı & Burak'ın Nişan Magnetleri

 Aslı ve Burak Çiftinin nişan törenine eşlik edecek  magnetler, Denizliye gönderildiler...
 ASlı hn, Sevgili Bilge aracılığıyla beni bulmuş. Onun gibi ,içten ve samimi bir kişiliğe sahip.Heyecanlı ,enerjik.Bir de saçları turuncuymuş.Onun için  kızımızın saçlarını turuncu yaptım ben de...
 Kendi düşündüğü tasarımı ,ben de bu güzel çift için uyguladım.OLdukça keyifli bir çalışmaydı.
Tüm hayatınız boyunca çok mutlu olmanızı dilerim,Sevgili Aslı ve Burak.Tüm özel günlerinizde  yanınızda olmak dileğiyle...
Herkese Sevgilerimle..

2 yorum:

Gülsüm dedi ki...

Merhaba,
magnetler cok tatli olmus. Bu mignatislarin üzeri kurabiyeye benziyor. Bunlar ayni zamanda yenebiliyormu yoks abenmi benzettim sadece?
Sevgiler

Tatlı Bahane dedi ki...

Merhaba Zuhal Hanım, ellerinize sağlık çok güzel her biri de. Bizde çok yeniyiz bu kurabiye işinde. Son zamanlarda bu magnetli çalışmalar ilgimi çekiyor ama bununla ilgili nette pek bişi bulamadım. Eğer sakıncası yoksa bu magnetleri nereden temin ediyorsunuz ve bunları şeker hamuruna nasıl tutturuyorsunuz?

kolaylıklar diliyorum ve iyi bayramlar bu arada :)
serpil