RSS

17 Ağustos 2012 Cuma

SENİ SEVİYORUM KURABİYELERİ

 Samet Bey'in ,arkadaşı Merve hanım için yaptırdığı, sürpriz kurabiyeler...
 10.Ay kutlamalarına eşlik eden kurabiyeleri, Samet beyin  önerileriyle hazırladım....Tabi ki , her zaman olduğu gibi , kendi tasarımlarımı da kattım...
 Bana sonsuz güvenen,  ben bir '' SENİ SEVİYORUM PAKETİ '' istiyorum diyip,  isteklerini sıraladıktan sonra, tamamiyle  tasarımı size bırakıyorum diyen Samet Beye ,bir kez daha teşekkürler....



 Kurabiyeleri, teslim almaya geldiğinde, Merve hn'ın  ne kadar şanslı  olduğunu düşünmeden edemedim...Hem böyle yakışıklı, hem böyle ince düşünceli bir arkadaşı olduğu için gerçekten çok şanslı.Eminim , Samet bey de  çok şanslıdır...
O kadar uzun uzun pakete beğeniyle bakti ki, Samet bey, çooooook mutlu oldum.
Nice özel günlerinizde ,sürprizlerinize ortak olmak dileğiyle....Mutluluklar...

Herkese Sevgilerimle....

0 yorum: