RSS

3 Mart 2012 Cumartesi

KURABİYE KURSU-MART 2012 KURS TARİHLERİ

8 Mart Dünya Kadınlar günün'de burada olmayacağım.8-12 Mart tarihleri arasında  ''PASTACILIK FUARI'NA  katılmak üzere İngiltere'ye gidiyorum.Bu yüzden bana telefonla ulaşamayabilirsiniz.Her türlü bilgi talebiniz için e-mailimden bana ulaşmanızı rica ediyorum.Zuhalozaslan@gmail.com

2012 Yılı Mart ayında gerçekleştireceğim   'Kurabiye Kursu '' tarihlerini  belirledim.İlgilenen  arkadaşlarımın,yurt dışında olduğum süre içerisinde, mail yolu ile bana ulaşmalarını rica ediyorum.

2012 Mart Ayı Kurabiye Kursu Tarihleri:
6  Mart Salı
15  Mart Çarşamba
18   MART  Cumartesi
25   Mart  cumartesi





Kurs Programı
-Kurabiye hamurunun hazırlanması
-Kurabiye hamurunun kalıplarla kesilerek pişirilmesi
-Kurabiye süslemede kullanılacak ekipmanların tanıtımı
-Malzeme temini ile ilgili bilgilendirilme
-Şeker hamurunun renklendirilmesi
-Kurabiyelerin şeker hamuru ile süslenme tekniklerinin öğretilmesi

Kurs süresi; 1 gün (10:30-16:30)

Katılımcı sayısı; 4 kişi

Kurs adresi ; Çayyolu- Zuhal Özaslan'ın atölyesi olarak kullandığı evi

Kurs seviyesi; Hiç bilmeyenlerinde gelebileceği bir kurs bu.Size en ince detaylarıyla tüm süsleme teknikleri öğretilmektedir.Ama, size sihirli değnek dokunmuş gibi, kurstan çıktığınızda uzman olmanız beklenmemelidir.Kendi kendinize yapacağınız pratikler le el çalışmalarınızı geliştirmek sizin elindedir.


Kurs Malzemeleri; Kursa gelirken, yanınızda getirmeniz gereken bir malzeme bulunmamaktadır.Hazırlamış olduğunuz kurabiyeleri,kurs sonunda evlerinize götürme imkanı bulacaksınız.

-Kurs içeriği , fiatları ve katılım ile ilgili ,daha detaylı bilgi almak isterseniz ,bizimle irtibata geçebilirsiniz. 





NOT: Her ayın ilk haftasında kurs programları ,düzenli olarak  blogumda yayınlanacaktır.Detaylı bilgi için mail atabilirsiniz.

        Ayrıca ,kendi oluşturacağınız grupla tarih belirliyebilirsiniz.

0 yorum: