RSS

20 Mart 2012 Salı

SEVBAN'IN 8 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KURABİYELERİ

 Bu şirin kurabiyedeki, en ufak detaylar ,renkler ,Doğum günü sahibi Sevban tarafından belirlenmiş.Annesi bana mail ile bildirdiğinde, nasıl bir şey çıkacağını ben de merak ettim doğrusu.

Bu  minik kız kurabiyeleri, Aşiyan Kolejinde  yapılacak  olan  kutlamada, sınıf arkadaşlarına dağıtılacakmış.Daha önce de Aşiyan Kolejinde yapılacak olan Yılbaşı partisi için,Sevban'ın annesi Gülnur hn  kurabiye istemişti benden..
Oldukça  detay bir çalışmayı , tamamlamanın mutluluğu içerisindeyim.Özel hazırlanmış etiketlerleri ile birlikte,el yapımı kutular içerisine konularak,kurabiyeler dünya tatlısı Gülnur hn'a teslim edildi.
                                                                  Ben de Sevban'ın ,doğum gününü kutluyorum.Sağlıklı, mutlu ve başarılı ,güzel bir yaş diliyorum kendisine......
                                                                             Herkese Sevgiler.....
                                                                              

0 yorum: