RSS

23 Haziran 2012 Cumartesi

BUTİK KURABİYE KURSU-ANKARA

 Bugünkü  kurabiye kursumun konuğu ,sevgili Begümdü..Bazı insanlar, bazı insanların hayatları için önemliyse eğer,sanırım  ben de Begüm 'ün hayatında önemli bir yer tutuyorum.Matematik hocasıydım, kolejdeyken, Üniversitede Matematik bölümünü okudu.Aynı semtte oturuyormuşuz.Ve kurabiye tasarlamak için  de  yine ben karşısındayım.Eminim , şimdide  çok güzel  kurabiyeler süslüycek Begümcüm.
 Begüm, benim  çoooook sevdiğim bir öğrencimdi.Ve MF ciydi.Matematiğide çok çok iyiydi. Bu arada   yeni gelin miş. kendisi.....Bugün yaşadığım mutluluğu anlatamam.
 Butik kurabiyelerle ilgili  derinnnn araştırmalar yaparken,  bana rastlamış.Benim hocam olabilir mi derken, beni karşısında buluvermiş.Düzenli ,çalışkan kişiliğini ,bugünkü kursta ta belli etti .
 Çok güzel kurabiyeler tasarladı kendisi.Bir  sürü teknikler öğrendi.Sponsoruda ,sağlam olunca, malzemeleri almak üzere vedalaştı.Ben de mi ,Begüm'ün sponsorundan destek istesem acaba!!!!
Kurabiyeleriyle birlikte, benim için pozda verdi. Manken gibi sin Begümcüm.Allah nazarlardan saklasın seni. Sevgili eşinle birlikte, fırından yeni çıkmış, mis kokulu vanilyalı kurabiyeler tadında , güzel günler geçirmeniz dileğiyle...
                                                                   Herkese Sevgilerimle....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende öğrenmek istiyorum kurs mu veriyorsunuz size nasil ulasabilirim.