RSS

10 Haziran 2012 Pazar

DOĞUM GÜNÜ KURABİYELERİ- DURU

 Bu kurabiyelerin önemi ,benim için çok büyük oldu.Kurabiyeleri ,teslim almaya geldiklerinde,çok güzel bir sürpriz yaşadım .
Sevgili  Bige (Duru'nun annesi), beni aradığında, kızının doğum günü konseptinin , '' Mini mouse'' olduğunu ve konsepte uygun kurabiyeler hazırlamamı rica etti.Keyifle hazırladım tabii.Eşi, kızı ve kendisi geldiklerinde, bana hocammmm demesi , beni  i-na- nıl- maz duygulandırdı.Lise son sınıftayken ,Geometrilerine ben girmişim.Bilim kolejinden öğrencimmiş kendisi.Yanında minik Duru'su ,bir de ayrıca 2 aylık bebeği daha varmış.Bizim torun oluyorlar yani....Eşi de  çok efendi,çok samimi aynı zamanda  Bilgisayar mühendisi.  MF cileri seviyormuyum ne....Çok güzel bir aile tablosu ... .
Hayat sürprizlerle dolu....
                                                        Herkese Sevgilerimle....

0 yorum: