RSS

16 Haziran 2012 Cumartesi

Ceren & Deniz '' Nişan Magnetleri''

 Ceren hn 'la çok kısa  bir mailleşmeden sonra, nişan magnetleri için karar verildi.....Kalıcı olması sebebiyle ,kurabiye yerine magneti tercih etti Ceren hn.
 Ceren hn ve yakışıklı ve uzuuuuuun boylu, hem de M-A-T-E-M-A-T-İ-K-Ç-İ  nişanlısı ,benim meslektaşlarım. O kadar keyifli çalıştım ki...Yalnız detayların çok fazla olması beni gerçekten çok uğraştırdı....
 Ceren hn, aynı okulda çalışan arkadaşı aracılığıyla bana ulaştı.Minik Sera için ,bebek kurabiyeleri hazırlamıştım ,geçen sene.....
Sizlere mutluluklar diliyorum  Ceren  ve Deniz..Ömür boyu ,çok çok mutlu olmanızı temenni ediyorum.

                                                                                                                  Herkese Sevgilerimle....

0 yorum: