RSS

31 Ocak 2012 Salı

BEBEK KURABİYELERİ -ALİ

 Çok yakında dünyaya gelecek olan Ali bebek için, hazırladığım '' HOŞGELDİN BEBEK '' kurabiyeleri...Sunum şeklimiz bu sefer biraz değişik oldu.Straforu tüllerle kapladık.Kurabiyelerimizi yerleştirdik.Oldukça şık oldu....Değişiklikler her zaman çok hoşuma gidiyor...
 Lale hn, eşinin kardeşi için sipariş etmişti bu kurabiyeleri.Çok tatlı, çok hoş,çok güzel  bir genç anne kendisi.Her siparişte ayrı bir telaş yaşıyorum,sizlerle de zaman zaman paylaşıyorum..Bu seferki teslimatımızda gece saat  10 da ,b-u-z  gibi bir havada oldu.Eşiyle birlikte almaya geldiklerinde ayrı bir sürpriz yaşadım.Meğerse eşiyle biz yıllarca aynı apartmanda oturmuşuz.Nerden tanışıyoruz diye epeyce düşündükten sonra, gece rahat bir uyku uyuyabildik neyseki...Çok memnun oldum gerçekten böyle şirin  ve güleryüzlü bir aile ile tanışmaktan. Güzel paylaşımlarda buluşmak üzere....


Uzuuuun ve güzel bir ömür diliyorum sana Ali Bebek...
                                                                                         Herkese sevgiler

0 yorum: