RSS

2 Ocak 2012 Pazartesi

SEVGİLİYE SÜRPRIZ DOĞUM GÜNÜ KURABİYELERİ

'2012 'NİN İLK KURABİYELERİ ''
Bu kurabiyeleri Sevgili   Hümeyra için tasarladım.Uzuuun mailleşmelerden sonra konsept belirlendi.Bazı modeller benim blogumdan ,bazı modelleri ise  Hümeyra kendi bulup yolladı..Bir kaç tanesi fotoğraflı kurabiiyeler olarak düşünüldü.Kendi yolladığı resimleri kullandım elbette..Ben de çok keyifle çalışarak bu buketi ortaya çıkardım.. 


Kurabiye buketinden  bazı modeller  .....
 Gençlerin çok ilginç fikirleri oluyor genelde.Bazı kurabiyelerin üzerine çok özel mesajlarını yazdırıyorlar.Bizim anlayamadığımız ,onlar için çok önemli olan mesajlar bunlar...






Hümeyra'nın kurabiyeleri görünce duyduğu heyecan, beğenisi tepkisi,bu kadar yorulmaya değer cinstenti

İyi ki varsın Hümeyracım.Hümeyra diyorum,çünkü kendisi özel bir üniversitede okuyan genç bir hanım.

     .İnsanların en özel günlerine,sürprizlerine ortak olmak çok mutluluk verici....
                                                                                                          Herkese sevgiler....

0 yorum: