RSS

11 Ocak 2012 Çarşamba

BEBEK KURABİYELERİ- METE

 Mete bebek için hazırladığım kurabiyeler ....Beklenenden önce gelme  ihtimaliyle , yine telaşlı bir hazırlık aşamasından geçen kurabiyeler.....
 Toplam 50 adetti. Ve modeller,  Duygu hanım tarafından, benim daha önceki modellerimden seçilerek   saptandı.Duygu hn. la ,aylar öncesinden yazışmalarımız  başlamıştı.Modellerimi  çok beğendiğini ,ama tatmak istediğini belirtince,ilk defa ,yüzyüze görüşme yaptık.(Genelde ,siparişlerimi, ya tlf la ya da  mail yolu ile alıyorum.Bir yerde görmüş oluyorlar.İşçiliğini ve tadını bilerek beni arıyorlar çoğunlukla.)
Neyse. Duygu hn la modelleri saptadık.Duygu hn  ,zuzu kurabiyelerinin tadına baktı.  Tadıncada  peşpese 2 tanesini hemen yiyiverdi.Afiyet ,bal şeker olsun.Kendisi ,inşaat mühendisi. Çok tatlı bir hanım.Buluşmamız çok hoştu.Benim onu tahmin etmem , doğal olarak ,hiç zor olmadı.Karnı burnunda, koca göbüşüyle ,tatlı ,genç bir anne, taksiden iniverdi....
 Diğer modellerden küçük alıntılar....









Uzun uzun bir ömür diliyorum Mete bebek sana. ....Genç anne ve babayı da tebrik ediyorum....
                                                                      Herkese sevgiler.....

0 yorum: