RSS

29 Ocak 2012 Pazar

İŞ TEBRİĞİ KURABİYELERİ....

Tuba hanımın ,arkadaşı Arda hanımın  yeni işini ,tebrik etmek üzere sipariş ettiği kurabiyeler....

Renklerin pembe tonlarında olmasını istedi.Bana küçük ip uçları verdi.Tasarımı bana bıraktı genelde olduğu gibi....Tasarımlar konusunda bana güvenen herkese çok teşekkür ediyorum.... Gerçekten  çok zarifsiniz.Beni mahçup ediyorsunuz...

 Daha önceden Melisa için hazırladığım kurabiyeleri ve diş buğdayıpastayı görmüş ve beğenmiş Tuba hn....
Bu şekilde bir tasarım ortaya çıktı.Üzerinde bayağı düşündüğüm bir sipariş oldu bu.Siparişi almaya geldiklerinde ,yüzlerindeki o tebessüm  ve beğeni dolu sözleri beni ayrıca çok mutlu etti.
Sizin gibi  zarif bir genç hanımefendiyi tanıdığıma çok memnun oldum Tuba hn..Ben de Arda hanıma ,yeni işin de başarılar diliyorum .....
                                                                                                  Herkese sevgiler.....

0 yorum: