RSS

8 Ocak 2011 Cumartesi

ŞİRİN ÖDÜLÜM

Bu ödülü görünce yüzümde gülücükler açtı.Çok sevgili arkadaşım,dostum Rozerinin annesi bu güzel ödülü bana yollamış.Öncelikle kendisini çok tebrik ediyorum ve ödülünü memnuniyetle kabul ediyorum..Bu resimdeki ''gülen yüzler'' gibi gülelim bu yl hep birlikte inşallah.
Gönlümden geçen şu ki, bu ödülü hepinize yollamak.Ama  ben bu şirin ödülü  beni takip eden ,her zaman yanımda olan ve  beni destekleyen dostlarıma hediye ediyorum.İyiki varsınız dostlarım..Tabiki ,isimler bu kadarla kısıtlı değil .Ama bu kadar isim yazabilme hakkım var sanırım..Ahde vefa diye bir söz vardır bilirsiniz.Bana bir iyilik yapıldığı zaman ,onun kat  be kat fazlasını karşımdaki insana yapmaya çalışırım her zaman.Hepinize sevgilerimi yolluyorum.
Gülün kurabiye evi
Sadece yemek
Reyhanla her şey
Eya's cookişes
Pastaneden
Kalp kurabiye

2 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Tebrik ediyorum canım....

GÜL DOĞAN dedi ki...

Öncelikle ödülün için seni tebrik ederim ablacım.Benide bu ödüle layık gördüğün için çok teşekkür ederim.