RSS

1 Ocak 2011 Cumartesi

CUPCAKE KURSU GÖRÜNTÜLERİMİZ_ANKARA

Ilgının yaptığı cupcakeler....
 Daha önceden Ilgın'la kurabiyeler pişirip süslemiştik...
Ilgın notlar alıyor.......Kurabiyelerde gösterdiği özeni cupcakelerde  devam ettiriyor.
 Cımbızlama için değişik yöntemler deniyor....

 Ortaya şirnmi şirin cupcakeler çıkarıyor.Tüm kursiyerlerimde gözlemlediğim şey şu...Herkes kendi enerjisini ,kişiliğini öyle bir yansıtıyorlar ki bu inanılmaz geliyor bana.
 Veee rengarek,cıvıl cıvıl cupcakeler çıkıyor ortaya....


Bazılarınıda  evde kendi süslemek için süslemeden götürdü Ilgıncım.Seninle çalışmak yine çok keyifliydi .Teşekkürler cimcime...
Bu arada anneciğinede tekrar teşekkürler,göndermiş olduğu torba torba dondurulmuş vişneler için.En kısa zamanda  pastalarımdan  birinde  kullanırım inşallah.Herkese sevgiler.

2 yorum:

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Zuzummm ama bende yapmak istiyorum bunlardan cok guzellerrr.yakın olsak hıc bırakmazdım senin peşini:)harıka görunuyorlar canımm.Sağlıklı mutlu keyifli bir yıl diliyorum zuzumm.Sevgiler

keskin makas dedi ki...

ayyyy çok güzel bunlar.bende aranıza yeni katıldım bende bloğuma beklerim:):):=