RSS

3 Ocak 2011 Pazartesi

YILBAŞI KURABİYELERİ VE CUPCAKELERİ

Yılbaşında  gençlerin yapacağı bir partide ,dağıtılmak üzere istenen kurabiyeler ve cupcakeler....

 İşin içinde gençler olunca ,kalpler,aşki durumlar v.s hep ön plandaydı 

 Çok sayıda kurabiyeler özenle seçilmiş irili ufaklı kutulara konuldu.


 Üzeri küçük pasta figürlerinden oluşan cupcakeler ,gençerin enerjisine uygun olarak  rengarenk tasarlandı.
2011 sağlık,mutluluk ,huzur dolu  ve çok bereketli  ,bol bereketli bir yıl olsun hepimiz için.Sevgiler....

3 yorum:

Nehir Butik Pasta dedi ki...

Zuhal hanım sizin kurabiye ve cupcake tasarımlarınıza bayılıyorum
ellerinize sağlık
bu şık kutuları nerden temin ediyorsunuz?bende şık kurabiye kutuları arıyorum ama istediğim gibi bulamadım,yardımcı olursanız sevinirim

kalpkurabiye dedi ki...

ablacımmm öncelikle yorumun için çok teşekkür ediyorumm..
Babacığınıza Allah şifalar versin inşallah..
kolaylıklar diliyorum ablacım çalışmaların harika..

boxesbyAlev dedi ki...

Zuhal hanim bloguma musait olunca bakarmisiniz?
opuyorum