RSS

23 Ocak 2011 Pazar

ŞEKER HAMURLU KURABİYE KURSU GÖRÜNTÜLERİ_ANKARA

Bu hafta sonu cumartesi günü Kadriye ve Ayça hanım, kurabiye kursumun konuklarıydı Ankara'da.Her ikiside GATA 'dan. Aslında bana 3 samimi arkadaş geleceklermiş.Fakat  içlerinden  biri ciddi olarak rahatsızlandığı için gelememiş  .Epey bir zaman haberleşmelerimiz oldu bu yüzden.Öncelikle  ,hasta olan arkadaşlarına, geçmiş olsun kurabiyeleri hazırladılar.Ve  kendileri için  30 'a yakın kurabiye süsledik birlikte..Vaktin nasıl geçtiğini anlayamadık  .

 Kurabiye kursumuzdan farklı görüntüer...

Şeker hamurunu ilk kez ellernie alan hanımlar ,kurabiyeleri çok güzel süslediler.
Alttaki resimler arkadaşları Elif'e, geçmiş olsun kurabiyeleri....



Aşağıdakiler ise Ayça hanımla ,yaptığımız  çalışmalar....


Ayça hanım,çok zarif çalışmalar ortaya çıkardı.....Müthişti....




Bu şirin kurabiyeler ise,Kadriye hanımla yaptığımız çalışmalar....


 Kadriye hanım,kızı Ceren'in  çalıştığı ,scala ekarasyon için tasarladı bu kurabiyeyi....
 Kadriye hanım,el becerisi çok çok iyi olan bir hanım...Hiç zorlanmadan bu tasarımları oluşturdu....
Kurabiye kursumndaki konuklarıma, bilgi aktarımında bulunurken, püf noktalarını öğretirken, asıl mesleğim olan eğitimci yönümü kullanmak beni çok memnun ediyor.Ağzımdan çıkanlarıı sürekli not almaları ,bana inanmaları bana çok büyük bir haz veriyor.Bilgi paylaşımında bulunmak ,hayatımın her aşamasında ,beni  çok mutlu etmiştir zaten..


Şubat ayı içerisinde ''SEVGİLİLER GÜNÜ'ne'' yönelik düzenliyeceğim  KURABİYE ve CUPCAKE kursum için ,konuk olmak isteyenler,Ankara'dan veya şehir dışından, bana e-mail veya tlf aracılığı ile ulaşabiirler.....Yalnız Şubat ayı içerisnde yaşanacak olan yoğunluktan dolayı , benim programlarımı  düzenliyebilmem  adına , şimdiden mail atmalarını rica ediyorum.Ayrıca ,şubat ayında 2-3 kişilik arkadaş gruplarına yönelik kurs oluşturabilicem..
Kurabiye ve cupcake kurslarına şubat ayı içerisinde yoğun bir şekilde devam etmek dileğiyle..
Gösterdiğiniz ilgiden dolayı hepinize çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler....

2 yorum:

aysemmutfakta dedi ki...

çok güzel çalışmalar ellerinize sağlık.keşke kayseri de böyle bir imkan olsa koşa koşa giderdim....

GÜL DOĞAN dedi ki...

Ablacım harikasın kurslarında eminim senin gibi cıvıl cıvıl geçiyordur.