RSS

13 Ocak 2011 Perşembe

HABER TÜRK'teyim



Habertürk gazetesinde 20.sayfada yer alan  Web günlüğü-Blog  köşesindeyim bugün
.Geçenlerde  Kuzey bebek
için hazırladığım kurabiyelerimle birikte.
Habertürk ailesine ve özellikle editörüne  çok teşekkürler ediyorum.
Bunu öğrenişim bugün  İstanbul'dan mail yazan bir anne adayı ile oldu.Beni Habertürk sayesinde bulmuş .Çok mutluyum.Herkesin böyle mutluluklar yaşamasını diliyorum.
Çok  emek verilerek yapılan şeylerin beğenilmesi ve yayınlanmaya  uygun görülmesi çok hoş doğrusu.
                                                                                              Herkese sevgiler....




8 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

Blog arkadaşlarımın başarısından ne kadar gurur duyuyorum anlatamam:)çok tebrik ederim canım seni .Başarılarının artarak devam etmesini dilerim..

reyhane dedi ki...

Tebrikler canım,daha nicelerine inşallah.

aysemmutfakta dedi ki...

çok tebrik ediyorum canım hemşerim.başarılarının devamını diliyorum çok gurur verici.sevgilerimle...

Cafe Pepela dedi ki...

Yürekten tebrikler!..
Nice güzel başarılara inşaAllah.

Banu dedi ki...

Tebrik ederim ederim başarılarının devanımı dilerim... Sevgilerimle...

GÜL DOĞAN dedi ki...

Çok sevindim Zuhal ablacım başarılarının devamını dilerim.

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım canı gönülden tebrik ederim..
dilerim çok daha güzel yerlere gelir bloğun..

MAVİ TUTKU dedi ki...

Daha fazlasını hak ediyorsunuz, oldum olası şu mükemmel kurabiyelerdeki işçiliğe emeğe hayranım.
Sözleriniz yorumunuz için çok teşekkür ederim.